Tweestap verificatie geactiveerd nu werkt mijn mail account van Apple in Outlook niet meer
Na de activatie van de tweestap verificatie werkt mijn mailadres van apple in outlook niet meer moet opnieuw mijn wachtwoord invoeren maar ik krijg steeds een foutmelding dat mijn instellingen gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn.
Dit probleem heb ik ook op mijn Ipad en Iphone daar gebruik ik ook outlook.
In de appel-mail app werkt mijn mail account iCloud.com of me.com wel goed.
Boven genoemd probleem is ontstaan nadat ik de tweestap verificatie heb geactiveerd.
Weet iemand hoe je dit probleem kunt oplossen?
Dit probleem heb ik ook op mijn Ipad en Iphone daar gebruik ik ook outlook.
In de appel-mail app werkt mijn mail account iCloud.com of me.com wel goed.
Boven genoemd probleem is ontstaan nadat ik de tweestap verificatie heb geactiveerd.
Weet iemand hoe je dit probleem kunt oplossen?
Reacties
https://support.apple.com/en-us/HT204397
Daar had ik nou nooit aan gedacht, achteraf gezien vrij logisch natuurlijk. Anders was die tweestaps verificatie zinloos.
nogmaals bedankt.
Ronald
//slotje