Mavericks op niet ondersteunde Mac hardware installeren
Goed nieuws!
Hacker Wayne (Wong) is druk bezig met MVPF dit is een klein programmaatje waarmee je Mac OS-X 10.9 op oudere niet door Apple Mac's.
Zodra er meer nieuws van dit 17 jarige wonderkind is zal ik het gelijk posten!
Hacker Wayne (Wong) is druk bezig met MVPF dit is een klein programmaatje waarmee je Mac OS-X 10.9 op oudere niet door Apple Mac's.
Zodra er meer nieuws van dit 17 jarige wonderkind is zal ik het gelijk posten!
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
I’ve got quite enough of emails asking me what MVPF will be. Yes, it will be 64-bit kernel only (unlike MLPF) and no release date atm.
http://www.osxhackers.com/index.html
De laatste versie hiervan welke alleen 32 bit kernel draaide was zeer stabiel te noemen.
Van wat ik ervan heb begrepen gaat het voornamelijk om enkele hack die er zorg voor dragen dat Mavericks de video kaarten en procesoren zal ondersteunen.
Mavericks is al OS niet zo zwaar dat de oudere Mac's het niet aan zouden kunnen alleen is het wel zo dat Apple graag nieuwe hardware verkoopt.
Sterker nog ieder nieuw OS word juist lichter gemaakt zodat de ervaring optimaal is en de snelheid die met nieuwe hardware extra goed tot uitlijn word gebracht.
Wat natuurlijk hun goed recht is en commercieel gezien heel erg slim is. Maar realiteit leert ons dat niet iedereen de bedragen op kan hoesten die Apple voor haar computers vraagt. (Zelf ben ik overigens wel van mening dat ze het waard zijn, maar dat maakt ze niet goedkoper)
NOTE: Alleen vanaf core 2 duo!
core duo zal wel nog gewoon 10.8 Mountain Lion ondersteunen
Het is nog even afwachten dus….