Digitale klok met seconden?

Beste apple-watch fans,

Ik sta op het punt om een apple watch aan te schaffen, als cadeau voor mijn vrouw. Ik zit echter met een probleem, waarvan ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, namelijk: ik heb nog nergens gezien of gelezen dat het mogelijk is om de klok in digitaal formaat weer te geven met seconden. Dat lijkt banaal, maar mijn vrouw werkt als treinconducteur en zij moet de vertrekprocedure starten twintig seconden voor het eigenlijke vertrekuur van de trein (grappen als "niet erg, de trein rijdt toch nooit stipt" helpen mij jammer genoeg niet verder, ter info). Daarom is het voor haar noodzakelijk om de secondenaanduiding te kunnen zien.

Ik heb het een verkoper al gevraagd, maar hij slaagde er toen niet in om zowel uren, minuten als seconden op het display te krijgen. Maar misschien dat iemand van jullie me verder kan helpen?

Alvast bedankt!
Philippe

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Er is enkel bij de analoge klokken een seconde wijzer aanwezig. De klokken kunnen wel zo zo ingesteld worden dat hij word verdeeld in 60 strepen. Digitaal word enkel uur en minuten getoond Alhoewel er wel bij modulair en XL het scheidingsteken pinkt. Voor watchOS 2 is er geen verandering, hoewel er modules kunnen worden gemaakt door developers die dan worden getoond op de klok zelf zoals een seconden aanduiding bijvoorbeeld.
Log In of Registreer om te reageren.