Blokkering verwijderen apps?

August 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
Blokkering verwijderen aps. op mijn Iphone 5S
Om Aps te verwijderen moet ik een code hebben er is nooit een code in het toestel ingesteld door mij, Als ik op de App druk gaat hij trillen maar het kruisje komt niet te voorschijn om hem te verwijderen.
Ik moet dan bij instellingen een code ingeven maar ik weet geen code die heb ik nooit ingevoerd of gekregen.
Wie weet een recet manier om dit eruit te halen ik kan ook niet terug naar fabrieks instellingen.
Wie heeft er een oplossing

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Standaard apps kan je niet verwijderen, bij deze is dus geen kruisje beschikbaar. Deze app's zijn alle applicaties die standaard op je GSM stonden bij het eerste gebruik: Berichten, Foto's Aandelen, Weer, ... Maar ook Zoek iPhone (deze word door iCloud geblokkeerd om te verwijderen). Enkel door een correct iCloud passwoord kan je Zoek iPhone verwijderen.

    Op een iPhone kan je tot 2 ontgrendel-codes hebben. De 4-delige code om op het iPhone Beginscherm te komen. En een tweede code kan worden gebruikt binnen de Instellingen app om bijvoorbeeld Beperkingen of Begeleide toegang te gaan gebruiken en aanpassen.

    In Beperkingen kan je ook verhinderen dan apps worden verwijderd, dit zal het probleem bij jou zijn. Instellingen > Algemeen > Beperkingen.

    Zolang Zoek iPhone niet is uitgeschakeld zal je nooit de iPhone in fabrieks-instellingen kunnen zetten.

    Is jouw vraag ook in de correcte Categorie gesteld? iOS 7 is het originele OS systeem op de iPhone 5s en niet lager.
  • Moet je niet na Instellingen - Algemeen - Beperkingen gewoon 2X een (dezelfde) code invullen om überhaupt bij beperkingen te komen?
  • Kan niks meer bewerken? Bewerk optie is foetsie...dan maar even zo.

    https://support.apple.com/nl-nl/HT201304
Log In of Registreer om te reageren.