Apple Music en iTunes Match

October 2015 aangepast in Apple Music
Al sinds de start van Apple Music kan ik vanaf mijn iMac geen muziek meer uploaden naar mijn iMatch. Naar ik heb gelezen in diverse fora ben ik daarmee zeker niet de enige. Inmiddels heb ik hierover een aantal maal contact gehad met de helpdesk van Apple. Alle klanten die zowel een gezinsabo op Apple Music als op iTunes match hebben lopen volgens Apple tegen dit probleem aan.
Aanvankelijk werd me een update in het vooruitzicht gesteld waarmee de problemen opgelost zouden worden maar bij het laatste telefoontje met hun werd dit ontkend en werd gezegd dat eibd september, bij het aflopen van de gratis abo-periode van Apple Music een ieder met dit soort problemen zal moeten kiezeh tussen iMatch en Apple Music.
Mogelijk dit Apple dit nog gaat melden, maar ik had niet de indruk dat men dat van plan was, mogelijk pas bij de upgrade in september. Betekebt ook dat al deze klanten minimaal 3 maanden van hun jaarabo op imatch voor niets betalen.
Mocht iemand meer of andersluidende info hebben dan zou ik dat graag weten. Deze handelswijze was ik absoluut niet van Apple gewend, een bittere tegenvaller!
Log In of Registreer om te reageren.