Aankopen niet voltooid iTunes

July 2015 aangepast in iOS 11 of eerder
Ik heb gisteren een iTunes card gekocht en hem ingewisseld. Het bedrag staat nu in mijn portemonnee, maar kan het niet uitgeven. Er staat: Uw aankoop kon niet worden voltooid.

Kan iemand mij hier mee helpen?
Gr Max B.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Gisteren waren er problemen in de iTunes Store. Nu zijn deze opgelost.

    Je kan altijd eens een herstart doen van de app of van het toestel, dit helpt 90% van de keren.
  • Nog steeds hetzelfde probleem, ik heb gedaan wat je zei maar het helpt niet bij mij.

    Wel bedankt voor je berichtje.
    Iemand nog andere suggesties?
  • August 2015 aangepast
    Als je een account aanmaakt dan kun je bij de betalingsmogelijkheden kiezen voor "geen" en dan kun je een iTunes kaart gebruiken....staat dat bij jou wel goed? Staat er alleen "Uw aankoop kon niet worden voltooid" of staat er ook nog iets anders bij?
Log In of Registreer om te reageren.