Digital Touch werkt niet

Hallo,

Voor mij werkt Digital touch niet naar andere, en als ik het naar mij zelf verstuur een hartslag of wat dan ook dat komt allemaal netjes aan.

Nic

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Digitale touch werkt alleen wanneer de andere ook een Apple Watch heeft. Je kan inderdaad wel naar jezelf digitale touch starten en toepassen echter komen de berichten nooit aan omdat je ze zelf maakt natuurlijk...
  • Wesley,

    Ik stuur deze naar iemand anders, daar komen deze netjes aan. Zodra de andere kant mij wat stuurt komen deze echter nooit aan op mijn Watch.

    Nic
  • July 2015 aangepast
    Nick,

    Zorg dat degene wie jij een digital touch wil sturen, dat zijn of haar iCloud mail adress in jou contact gegevens staan.
    Ga naar contacten, wijzig, voeg e-mail adres toe, kies voor iCloud en voeg daar zijn of haar adres toe.
    Dit geld ook voor degene die jou een touch wil sturen.
    Als dit bij jullie beiden is ingevoerd, moet het als het goed is werken.

    Mitch
  • Ik gebruik mijn iCloud adres hier niet voor, staat ook uitgevinkt op mijn iPhone. Hij gebruikt het ook niet bij hem, aangezien het wel bij hem werkt wanneer hij het naar zijn collega's stuurt en hun terug naar bijvoorbeeld zijn @gmail.com adres.
  • Kijk eens bij je iMessage instellingen...
    Instellingen --> berichten (iMessage moet aan staan) scroll iets naar beneden, daar staat Sturen en ontvangen, en hier moet aangevinkt zijn onderaan: start nieuwe gesprekken vanaf: Hier moet je telefoonnummer zijn aangevinkt.
    Toch raad ik alsnog aan om ook bij contacten, wijzig, e-mail adress iCloud toe te voegen.

    Mitch
  • Echter hij heeft geen @iCloud aangemaakt.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Een @icloud.com mailadres is niet vereist, wel moet het e-mailadres of nummer gekoppeld zijn aan een Apple ID en iMessage.
  • dat is het geval, zowel bij mij als bij hem, maar nogmaals het komt wel aan bij hem maar niet bij mij, zodra hij mij wat terug stuurt.
  • Zojuist 2.0.1 geinstalleerd het werkt nu, dus kan worden gesloten
  • timoshatimosha    Moderator
    Het gevraagde slotje.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.