Songs verzamel CD's niet zichtbaar op Apple Music muziekbibliotheek

October 2015 aangepast in Apple Music
Songs die deel uitmaken van een verzamelalbum zie ik nog steeds apart terug op iTunes op mijn iMac, maar diezelfde nummers zie ik niet als ik op mijn ipad of iphone onder bij Apple Music bij Artiesten van mijn Muziekbibliotheek wil kijken welke songs ik van deze artiest heb. Hier missen helaas steeds de nummers die op verzamelalbums staan, ook als ik in iTunes het vinkje bij "maakt deel uit van verzamelalbum" verwijder.
Een van de vele aanloopproblemen van Apple Music? Heel irritant, want heb nu geen goed overzicht meer.

Reacties

  • Het is zoals het altijd is bij iets nieuws. Bij de één loopt alles goed en andere mensen hebben weer last van (kleine) bugs. Heel vervelend en irritant allemaal maar vaak pas op te lossen via een update.
  • Ik loop nog steeds tegen dit probleem aan. Is hier (inmiddels) een oplossing voor?
  • Nog even een toelichting op het bovenstaande. Ik gebruik de iCoud-muziekbibliotheek (iTunes Match). Als ik op m'n iOS apparaat op een specifiek verzamelalbum zoek dan vind hij deze. In het albumoverzicht komen de verzamelaars echter niet voor. vreemd toch? Ik hoop op reactie, bedankt!!
Log In of Registreer om te reageren.