Heb jij de iPhone 5S of 5C al besteld?

October 2013 aangepast in Apple bytes
Zijn er al onder ons vol smacht op zijn of haar nieuwe iPhone 5S of 5C aan het wachten? Meld hier welke jij hebt besteld en wanneer deze geleverd wordt. Daarnaast is het leuk als je een seintje geeft wanneer jij jouw iPhone hebt gekregen.

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Ik wacht momenteel op de gouden iPhone 5s, levertijd hier is 11-15 november.
  • ik wacht op de iPhone 5s Space Grey, levertijd 12-18 november
  • Shake hands Wesley :-) Ik had 's nachts om 01.30u besteld, bleek de betaling niet gelukt met iDeal ......Overdag met Apple gebeld/gemaild, opnieuw besteld: goudkleurig 32Gb 5S:
    Levertijd 11-15 November.......
  • WesleyWesley    Beheerder
    Mooi zo harry! Mijne zal aanstaande maandag op de deurmat liggen! Hoera!
  • Ook 's nachts besteld?
  • November 2013 aangepast
    Ja, komt morgen :) op de 25ste besteld :D moet hem alleen zien te activeren zonder sim-kaart. Heb nog een micro-sim nieuwe abbonement gaat naar of voor 11 december in.
  • WesleyWesley    Beheerder
    @harry ja ook 's nachts besteld (01:02u) lol :D
  • November 2013 aangepast
    @Wesley, ga ik niet doen, hoop dat me nano sim snel binnen is.. Ken mezelf, knip er zo iets verkeerds vanaf xD
  • Nou word ik toch wel 'n beetje nerveus; mij was verteld dt ik niet achteraan zou sluiten met de 2e bestelling ( i.v.m. iDeal misère ) Welke uitvoering heb jij besteld Wesley, toevallig ook iDeal ?
  • November 2013 aangepast
    @Harry, ik heb via iDeal gedaan, dat ging allemaal goed!

    Ik heb een Spacegrey 16GB 5S besteld :) voor dat ik het vergeet, zal morgen wat foto's ervan plaatsen :D
  • WesleyWesley    Beheerder
    @harry 16gb uitvoering goud. Neen via VISA :-)
  • Hij is thuis
  • Vanavond ermee spelen :) Na het instellen en etc.
  • Frustratie alom; voor 't eerst online besteld, voor 't eerst 's nachts voor opgebleven, voor 't eerst mistransactie via iDeal , voor 't eerst herhaald besteld vooraleer ik m'n geld v/d geanulleerde bestelling terug had en nou ben ik ( voor 't eerst ) diegene die ziet dan anderen de iPhone al hebben.......lijk wel 'n groentje....pfffff....
  • Zo erg is het niet, mijn simkaart komt vrijdag :) Levertijden zijn ook aan het zakken van 2-3 weken en zijn nu 1-2 weken

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.