iCloud met Telenet
Kan er mij iemand helpen ?
Als ik nu via mijn iPhone een mail verstuur naar iemand dan kan ik die zien bij 'verstuurd', maar die staat niet op mijn MBP.
Kan ik via iCloud die ook direct kan zien via mijn MBP ?
Wanneer ik iCloud op 'aan' zet op mijn iPhone bij Mail, dan vraagt hij om een @icloud mail aan te maken
Ik werk met Telenet op mijn MPB en iPhone en zou dit ook graag zo houden.
Als ik nu via mijn iPhone een mail verstuur naar iemand dan kan ik die zien bij 'verstuurd', maar die staat niet op mijn MBP.
Kan ik via iCloud die ook direct kan zien via mijn MBP ?
Wanneer ik iCloud op 'aan' zet op mijn iPhone bij Mail, dan vraagt hij om een @icloud mail aan te maken
Ik werk met Telenet op mijn MPB en iPhone en zou dit ook graag zo houden.
Reacties
Als dat Telenet account een IMAP account is zou je de verstuurde berichten ook op andere apparaten met dat Telenet account moeten zien. Is het een POP3 account dan wordt er helaas niets gesynchroniseerd tussen de verschillende toestellen.
Ik heb net eens bij Telenet gekeken en het doorsturen van mail is mogelijk:
http://klantenservice.telenet.be/content/wat-is-de-optie-ontvangen-e-mails-doorsturen-bij-webmail
Maar ik ga het niet doen, en hopen dat je ooit meerdere adressen kunt synchen via iCloud.
Ik werk al 10 jaar met hetzelfde mail adres en wil het niet veranderen.
Trouwens Telenet ondersteund ook IMAP mail. Als je dat gebruikt kan je ook mails synchroniseren tussen de verschillende toestellen.