Time Machine blijft hangen op 82.305.032.192 bytes?

April 2015 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Ik wil van Mavericks naar Yosemite gaan, en heb dan graag een complete backup. Ik ben al weken bezig omdat via Timemachine te laten plaatvinden, maar dat lukt niet. Via Finder--> Toon info" wordt telkens aangegeven dat er maar 82.305.032.192 bytes (82,31 GB op schijf) zijn weggeschreven van de 2,3 terabyte. Als ik het backupbestand zelf bekijk (het is een jjj-mm-dd-inProgress bestand) laat Finder een ander beeld zien: 548.021.697.367 bytes (580,28 GB op schijf). Ik heb de Timemachine-schijf meerdere maken gewisseld, geformatteerd, een nieuwe schijf gekocht. Niks helpt. Wie heeft er een goede tip?

Reacties

  • Formatteer je nieuwe schijf naar "Mac OS Uitgebreid (Journaled)", één partitie.
    Download SuperDuper en maak daarmee je backup. Dan heb je een bootable kloon.
    Succes. http://www.shirt-pocket.com/SuperDuper/
  • Als ik het backupbestand zelf bekijk (het is een jjj-mm-dd-inProgress bestand)
    Normaal heeft Timemachine enkel een "inprogress" bestand als het backuppen onderbroken is...maak eerste backup liefst met ethernet, gaat stuk sneller.
Log In of Registreer om te reageren.