Apple ID werkt niet om account paswoord te veranderen?

Ik heb een werkend apple ID, in de store erbij itunes knik gewoon inloggen, maar als ik mijn account paswoord wil veranderen van mijn macbook pro word de apple id paswoord niet herkend.

Reacties

  • ik ben mijn account paswoord kwijt, en als je een paar keer verkeerd paswoord typt krijg je de mogelijkheid op via apple id je paswoord alsnog te wijzigen. bij deze stap word mijn apple id paswoord niet herkend. ik weet mijn apple id paswoord ik heb ook oudere versies van dat paswoord geprobeerd.
  • Heb je Filevault uitstaan? (Zie het artikel)
  • volgens mij staat Filevault uit, maar ook daar voor moet ik mijn account paswoord voor invoeren om het te kunnen veranderen.
  • ondertussen is het gelukt om weer in mijn account te komen maar nu krijg ik allemaal iCloud paswoord meldingen. ik wist niet eens dat ik daar paswoorden voor had. heb nu iCloud uitgeschakeld de rest doet het gewoon.
  • WesleyWesley    Beheerder
    iCloud is eigenlijk hetzelfde als je Apple ID, tenminste als je het zelfde Apple ID ervoor gebruikt. Het wachtwoord van iCloud is dus hetzelfde als van je Apple ID. Vermits er veel diensten gebruikmaken van iCloud moet je dus overal het nieuwe wachtwoord invoeren, vandaar de meldingen.
  • Ik heb net IOS 9 gedownload op de mijn Iphone 4S en ik krijg constant de melding dat mijn wachtwoord niet correct is - ik kom dus geen stap verder in het configureren. Ik heb het nu al 3 x veranderd en hij blijft maar zeggen dat het niet correct is! Grrrrr. Hoe kan ik dit oplossen?
Log In of Registreer om te reageren.