Canon MP630 scanner werkt niet via Apple Airport Extreme laatste versie (USB)
Sinds een week wonen we in een appartement, waar het handiger is om de printer (niet WiFi) aan de router te koppelen. Na het verwijderen van de oude printerdrivers (iMac en MacBook Pro, beide onder Yosemite) heb ik de printer opnieuw geïnstalleerd. Het printen werkt perfect.
Echter, de scanner blijkt niet meer te werken. Geen scannerdriver. Ik heb contact gezocht met Canon, maar Canon schuift het probleem af op Apple.
Weet iemand hier hoe ik de scannerfunctie via de locatie Apple Airport kan activeren?
Echter, de scanner blijkt niet meer te werken. Geen scannerdriver. Ik heb contact gezocht met Canon, maar Canon schuift het probleem af op Apple.
Weet iemand hier hoe ik de scannerfunctie via de locatie Apple Airport kan activeren?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Zie https://support.apple.com/nl-nl/HT201712
Maar er staat niet, dat de scanfunctie van een USB-aangesloten printer niet zal werken.
Hooguit, dat andere apparaten dan de genoemde niet zullen werken.
Het lijkt me een niet onbelangrijk onderscheid.
Ik zoek verder!