Herinnering van mail maken?
Beste allemaal,
Regelmatig komen er mails bij mij binnen die ik later nog moet beantwoorden (lijstjes, enquetes, etc)
Kan ik deze mails koppelen aan herinnering? Zoals dat bijvoorbeeld gemakkelijk en snel gaat via outlook?
Ik gebruik nu vaak het vlaggetje om deze te markeren, maar dat moet ik de postbus bij het vlaggetje controleren en de herinnering app die ik gebruik voor m'n overige zaken... Ik kan me niet voorstellen dat mac deze koppeling niet heeft, en outlook wel
Wie heeft tips of adviezen?
Regelmatig komen er mails bij mij binnen die ik later nog moet beantwoorden (lijstjes, enquetes, etc)
Kan ik deze mails koppelen aan herinnering? Zoals dat bijvoorbeeld gemakkelijk en snel gaat via outlook?
Ik gebruik nu vaak het vlaggetje om deze te markeren, maar dat moet ik de postbus bij het vlaggetje controleren en de herinnering app die ik gebruik voor m'n overige zaken... Ik kan me niet voorstellen dat mac deze koppeling niet heeft, en outlook wel
Wie heeft tips of adviezen?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Ik hanteer zelf de volgende 'workflow': alle binnenkomende mail ("Inbox") verplaats ik naar een andere map dan de inbox (of ik gooi de mail weg) als ik de mail gelezen/afgehandeld heb. Mails die nog een actie van mij vergen laat ik staan in de Inbox. Zo fungeert de inbox dus in zekere zin als een soort "To Do" lijstje. :-)
Misschien heb je hier iets aan, misschien ook niet.
Dat zou kunnen lukken met Automator. Workflow -> Mail -> New Reminder Item. Je kan een Applescript ook gebruiken in Mail rules.