Mail "rules" maken er een potje van.
Ik heb thuis in mijn mail op de iMac "regels "zitten, die mails in project gerichte mappen steken. Sommige daarvan maken ook een kopie en sturen die door naar de mensen die bij dat project betrokken zijn.
Ik had al ondervonden dat, indien ik een mail durf te openen op mijn iPad, de mail als gelezen op mijn iMac komt en NIET meer gesorteerd wordt. Enige oplossing was alles selecteren en "pas regels toe". Dan belanden ze alsnog in de juiste map.
Nu ondervind ik, na klachten, dat de tweede actie in die regel, het doorsturen, zelfs dan NIET uitgevoerd wordt.
Klopt dit of doe IK iets verkeerd ? Hoe los ik dit op ?
Ik had al ondervonden dat, indien ik een mail durf te openen op mijn iPad, de mail als gelezen op mijn iMac komt en NIET meer gesorteerd wordt. Enige oplossing was alles selecteren en "pas regels toe". Dan belanden ze alsnog in de juiste map.
Nu ondervind ik, na klachten, dat de tweede actie in die regel, het doorsturen, zelfs dan NIET uitgevoerd wordt.
Klopt dit of doe IK iets verkeerd ? Hoe los ik dit op ?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Dat doet hij echter slechts gedeeltelijk, wel het verplaatsen , maar NIET het doorsturen, dat lijkt mij een bug..