Apple ID geblokkeerd, wat nu doen?

October 2013 aangepast in iOS 10 of eerder
Beste lezers,

Sinds de update naar iOS7 kan ik geen betaalde apps meer downloaden. De reden is dat hij aangeeft dat ik antwoord moet geven op mijn beveiligingsvragen. Deze weet ik helaas niet meer. Apple geeft me de mogelijkheid om deze op te vragen. De tekst waar dit staat wordt de eerste letter en de laatste paar letters van je email adres getoond. Bij mij staat hier helaas iets verkeerd. Er staat v.....@gmail.con. Inderdaad .con ipv .com :(

Het gekke is, is dat mijn herstel email adres is en deze staat in mijn account wel goed geschreven. Daarnaast moest ik dot adres natuurlijk bevestigen. Aangezien dat email adres eindigend op .con niet bestaat is dit dus nooit gebeurd en had dit dus ook niet fout kunnen gaan.

Wie heeft een idee ?

Met vriendelijke groet,

Melvin

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Dit is inderdaad erg vervelend, het beste wat je kan doen is contact opnemen met Apple via:
    http://www.apple.com/nl/support/itunes/contact/

    Selecteer hier 'contact opnemen met iTunes support' en vervolgens 'account beheer'
  • U kunt het beste contact opnemen met dit Telf.nr: U kunt het team bereiken op werkdagen en zaterdag van 8.00 tot 20.00 uur,op zondag van 10.00 tot 18.00 uur.  

    Het telefoonnummer is: 0800 0201581
  • Dit is het nummer van apple: 0800 0200 570
Log In of Registreer om te reageren.