Apple ID geblokkeerd, wat nu doen?
Beste lezers,
Sinds de update naar iOS7 kan ik geen betaalde apps meer downloaden. De reden is dat hij aangeeft dat ik antwoord moet geven op mijn beveiligingsvragen. Deze weet ik helaas niet meer. Apple geeft me de mogelijkheid om deze op te vragen. De tekst waar dit staat wordt de eerste letter en de laatste paar letters van je email adres getoond. Bij mij staat hier helaas iets verkeerd. Er staat v.....@gmail.con. Inderdaad .con ipv .com
Het gekke is, is dat mijn herstel email adres is en deze staat in mijn account wel goed geschreven. Daarnaast moest ik dot adres natuurlijk bevestigen. Aangezien dat email adres eindigend op .con niet bestaat is dit dus nooit gebeurd en had dit dus ook niet fout kunnen gaan.
Wie heeft een idee ?
Met vriendelijke groet,
Melvin
Sinds de update naar iOS7 kan ik geen betaalde apps meer downloaden. De reden is dat hij aangeeft dat ik antwoord moet geven op mijn beveiligingsvragen. Deze weet ik helaas niet meer. Apple geeft me de mogelijkheid om deze op te vragen. De tekst waar dit staat wordt de eerste letter en de laatste paar letters van je email adres getoond. Bij mij staat hier helaas iets verkeerd. Er staat v.....@gmail.con. Inderdaad .con ipv .com
Het gekke is, is dat mijn herstel email adres is en deze staat in mijn account wel goed geschreven. Daarnaast moest ik dot adres natuurlijk bevestigen. Aangezien dat email adres eindigend op .con niet bestaat is dit dus nooit gebeurd en had dit dus ook niet fout kunnen gaan.
Wie heeft een idee ?
Met vriendelijke groet,
Melvin
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
http://www.apple.com/nl/support/itunes/contact/
Selecteer hier 'contact opnemen met iTunes support' en vervolgens 'account beheer'
Het telefoonnummer is: 0800 0201581