iPhone 5 oplader poort connectie problemen

October 2013 aangepast in Hardware problemen
Ik heb een probleem met mijn iPhone 5. Als ik mijn kabel in mijn iPhone steek, maakt hij slecht contact.
Ik moet altijd eerst mijn kabeltje een beetje naar links duwen voor hij gaat opladen/verbinden.
Dit is niet altijd zo geweest.
Ik heb ook al geprobeerd met verschillende kabels en verschillende opladers, allemaal hetzelfde probleem. Dus het ligt duidelijk aan mijn iPhone zelf.

Nu zou ik graag willen weten, kan ik hier zelf iets aan doen of moet ik er even mee terug naar een Apple Store?

Alvast bedankt voor jullie reactie(s)!

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Dat is inderdaad een vervelend probleem en raad ik je ook af om zelf je iPhone open te schroeven om dit op te lossen.

    Als de iPhone nog onder de garantie valt zou ik zeker terug naar de Apple Store ermee gaan, deze zullen hem vast kunnen vervangen. Maak wel eerst een afspraak bij de geniusbar.

    Uiteraard kun je ook Apple Care bellen, deze kunnen ook een thuis-afspraak regelen. Meer info vind je op de support pagina van Apple..
  • timoshatimosha    Moderator
    Stof of andere viezigheid in de Lightning bus misschien? Probeer de bus op de iPhone eens voorzichtig schoon te maken met een niet geleidend voorwerp zoals een houten tandenstoker.
  • Heb net met Apple gebeld, er wordt een nieuwe verzonden...
    Schoonmaken hielp niets.

    Toch bedankt

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.