iPhone 4, problemen met batterij.

December 2014 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik zelf heb al ongeveer een jaartje een iPhone 4, leuke telefoon. Alleen zijn er een aantal problemen. En dat ligt bij de batterij. Mijn batterij loopt zomaar leeg terwijl ik mijn telefoon dan helemaal niet gebruik heleboel dingen uit gedaan zoals locatie voorzieningen noem het maar op dus daar ligt het zeker niet aan, zelf gaat mijn telefoon per dag maar 4 uurtjes mee of ik het nou gebruik of niet. En als mijn telefoon uitvalt en ik de telefoon aan de oplader zet.. Duurt het wel 3 uur tot dat mijn telefoon weer aan gaat en het 'apple teken' verschijnt. Heel irritant en raar allemaal dus heb ik er een nieuwe accu in laten zetten. Wat dus helemaal niet heeft geholpen, ik ben radeloos en heb geen idee wat ik nu nog kan doen. Heeft iemand een idee? Dan hoor ik het graag.

Reacties

  • Ik had dit probleem ook met mijn 4S. Ik heb apple gebeld en deze kunnen op afstand een batterijtest doon.Na dit gedaan te hebben zou het niet aan de batterij liggen zei de medewerker. Dus toen heb ik eens besloten om een hoop apps te verwijderen waar ik weinig of niks mee deed en alleen als onnodige vulling op mijn telefoon stonden.Na er een aantal verwiderd te hebben zoals linkedin,instagram en nog een paar bleek dat de oplossing te zijn. Mijn probleem was overigens dat de telefoon ook leegliep in de vliegtuigmodus! Ik denk dat het een slechte update geweest is wat het probleem had veroorzaakt,maar zeker weet ik dat niet. Succes
Log In of Registreer om te reageren.