MacBook slaat automatisch bestanden op

November 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Mijn macbook slaat automatisch bestanden op. Als ik b.v. een word document open van een usb, dan wordt dit bestand automatisch opgeslagen in de map 'al mijn bestanden'. Dit is verschrikkelijk irritant om ik hier nu een hoop bestanden in heb staan die ik eigenlijk helemaal niet op mijn pc wil hebben. Heeft iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten?

Reacties

  • 'Al mijn bestanden' is niet echt een map/folder, maar meer een soort view, waarmee je je bestanden kunt zien/vinden. Die bestanden staan fysiek ergens anders, in het geval van je word-bestand op de USB-stick. Als je op een bestand of map clickt met je rechtermuisknop, dan kun je voor "Toon info" kiezen, je kunt dan zien waar het object fysiek staat.

    Je kunt 'Al mijn bestanden' uit de navigatie kolom van de Finder verwijderen door er op te clicken met je rechtermuisknop in gedrukt, je ziet dan de optie om het te verwijderen.
  • Bedankt voor je reactie Kor. Als ik 'al mijn bestanden' verwijder, gaan dan niet al deze bestanden weg van mijn laptop die in deze map staan?
  • Ik had het over het verwijderen van de kaartenbak genaamd "al mijn bestanden" uit de navigatiebalk van Finder. Als je echt bestanden uit "al mijn bestanden" wist, dan gaan ze naar de prullenmand.
Log In of Registreer om te reageren.