Na gezinsdeling geen deelbare app's zichtbaar

November 2014 aangepast in iCloud
Vandaag heb ik gezinsdeling aangezet en mijn vrouw gezinslid gemaakt. We zouden nu elkaars aankopen moeten kunnen delen. Echter, hoewel ik eerder diverse app's heb gekocht waarbij expliciet is vermeld dat deze geschikt zijn voor gezinsdeling, ziet mijn vrouw geen enkele van die app's. Heeft iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn en hoe dit verholpen kan worden?

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Je kan deze zien via de App Store ▸ Updates ▸ Aankopen. Hier kun je dan kiezen tussen jezelf of andere gezinsleden. Is dit niet het geval kun je controleren of je daadwerkelijk het delen van aankopen hebt geactiveerd. Dit kun je zien via Instellingen ▸ iCloud ▸ Gezin ▸ jezelf ▸ Deel mijn aankopen (aan).
  • Hartelijk dank, dat was nuttige info. Ik zie bij mezelf inderdaad aangevinkt dat ik mijn aankopen wil delen en ik zie inderdaad dat ik bij mijn aankopen de App Store voor de aankopen van mijn vrouw kan kiezen, maar zij kan in haar App Store niet voor mijn aankopen kiezen. Is app's delen alleen mogelijk als mijn vrouw Yosemite heeft? Ik heb dat wel maar mijn vrouw zit nog op Mavericks.
Log In of Registreer om te reageren.