iTunes zijbalk terughalen in iTunes 12?

MaxMax
October 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
In de nieuwe iTunes is zoals gewoonlijk de linkerzijbalk weer weg. Als ik naar 'Mijn muziek' ga is hij nergens te bekennen, bij 'Afspeellijsten' is hij er weer wel...

Via dit (http://www.appletips.nl/itunes-11-de-nieuwe-interface-en-zijbalk-activeren/) artikel kon je in iTunes 11 makkelijk de balk weer terughalen, nu werkt echter cmd⌘ + option⌥ + S of via Weergave gaan niet meer.

Weet iemand hoe ik hem weer overal terughaal en niet bij bepaalde onderdelen in iTunes?

Reacties

  • Niet meer mogelijk. Het is een kwestie van wennen, maar ik ben er na een aantal maanden testen tevreden over.
  • October 2014 aangepast
    Aan Max: Klik in ongeacht welke omgeving (films, apps etc.) op het muziekicoontje. Klik dan op afspeellijsten en als het goed is, ben je dan ready to rock 'n roll. Ik had er gisteravond ook moeite mee en kan me niet meer herinneren, of die knop 'afspeellijsten' zichtbaar was of niet. Als je een programma gewend bent, brandt het natuurlijk op het netvlies en is het in een nieuwe omgeving goed mogelijk, dat je juist die ene knop passeert, die je moet gebruiken. Overigens had ik in iTunes 11 de mappen in rasterweergave staan. Diezelfde weergave heet nu 'albums' en werd niet automatisch overgenomen. Deze moest ik dus handmatig bijwerken.
    Mocht het nog niet gelukt zijn, dan hoop ik, dat je hier wat aan hebt. Groet
  • Dank voor de reacties. Bij mij werd 'albums' ook niet overgenomen, bedankt voor de tip :)
    Ik denk dat ik er verder gewoon aan moet wennen, het is zo raar nu de balk vaak weg is.
  • Ik mis de zijbalk ook erg in de nieuwe iTunes, maar ik ben bang dat ik er maar gewoon aan moet wennen.
Log In of Registreer om te reageren.