Geheugen opfrissen

September 2014 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik wilde net iOS 8 gaan updaten toen ik erachter kwam dat je daar 4,7 GB aan vrij geheugen voor nodig hebt. Ik heb een iPhone 5C met 8GB geheugen en deze heb ik sinds afgelopen vrijdag. Er is nu al te weinig ruimte beschikbaar. Toen ben ik gaan zoeken naar apps die veel ruimte in beslag namen, zoals spotify. Deze apps heb ik van mijn telefoon afgehaald. Maar ik heb nog steeds niet genoeg geheugen. Ik heb amper anderhalve pagina aan apps nu en ik heb 70 foto's, mijn grootste app is 106 MB. Mijn telefoon geeft bij gebruik nu aan 4,0GB vrij en 1,9GB in gebruik. Maar 4,0 + 1,9 = 5,9GB, dus vraag ik me ook af, waar zijn die andere 2,1GB? Ik snap niet hoe mijn telefoon zo vol kan zitten, dat ik na 4 dagen gebruik te maken van deze telefoon, al niet eens meer een update kan doen.

Reacties

  • Voer de update uit via iTunes met je iPhone aangesloten op je computer. Dan hoeft er minder vrije ruimte op je iPhone te zijn. Tevens heb je dan de mogelijkheid om als je data (apps, muziek, foto's) te backuppen naar je computer en weer snel terug te zetten nadat de update is uitgevoerd.
Log In of Registreer om te reageren.