iPad start niet meer op

May 2016 aangepast in Hardware problemen
Ik gebruik een iPad Air 32 GB maar hij valt steeds weg, als ik inlog gaat meteen alles weer weg. Hij kan geen verbinding maken met WIFI en dat staat toch echt aan. Heb van alles geprobeerd ook een herstel van de iPad maar dat gaat ook niet omdat hij geen verbinding maakt met Internet. Rara wat kan er aan de hand zijn.
Alvast bedankt voor jullie meedenken. Gr. Annie

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    IPad welk model/jaar? En wat bedoel je met inloggen? Het unlocken (cijfercode ingeven) of inloggen op iCloud? Al eens geprobeerd te herstellen met een computer en iTunes?
  • Dag Quinten, Een iPad Air 32 GB gekocht in november 2013. Als ik de iPad aanzet en schuif om te ontgrendelen en ik ga naar Safari dan geeft hij aan dat de iPad niet verbonden is met Internet maar als ik naar instellingen ga geeft hij daar aan dat de WIFI verbinding aan staat en mijn naam staat ook vermeld, maar ik heb dus geen verbinding. Mijn iMac, iPhone en een oudere iPad (1e) doen het wel. Ik heb al geprobeerd via iTunes te herstellen maar dat gaat niet als er geen verbinding is.
    Dus wat nu te doen?? Fijn dat je al zo snel reageerde.
  • QuintenQuinten    Moderator
    hmmm. Kan je me eens vertellen of het werkt na deze twee stappen:
    Op je iPad, ga je naar Instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Herstel netwerkinstellingen. Deze verwijderd alle wifi-instellingen op je iPad. Herstart hierna de iPad door de home en sluimerknop in te houden tot het Apple logo verschijnt.

    Een andere optie ligt buiten je iPad en dat is je Wifi-router eens herstarten.
  • Dag Quinten,
    Sorry voor mijn late reactie.
    Maar ik heb de eerste optie van je uitgevoerd en de iPad werkt weer!!!!
    Hartstikke bedankt voor je hulp.
    Groepjes Annie
  • discussie mag nu gesloten worden
  • timoshatimosha    Moderator
    Doen we. :)

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.