Herinnering - telkens op laatste dag van de maand?

Kun je een herinnering(Herinneringen-prog.) plannen die de kalender volgt en telkens op de laatste dag van de maand zijn bericht toont?
Kwestie van afsluiten maandgegevens niet te vergeten...

dank

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Je bedoelt de Herinnering-app van Apple? Dit kan, maak een nieuwe activiteit aan en in het info venster zoek je een maand op van 31 dagen, plaats de activiteit op dag 31, en kies als herhaling voor iedere maand, door dat je dag 31 koos zal dit altijd op de laatste dag van de maand worden herhaald, als dit nu 28, 29, 30 of 31 is.
  • Dank u Quinten, dat is waar ik op zoek naar was!
  • http://genius.appletips.nl/discussion/2780/herinnering-telkens-op-laatste-dag-van-de-maand#latest

    @ Quinten, dit blijkt dus niet te werken, ik had de instellingen-"herhaal elke maand" en die is enkel afgegaan op 31/03, du niet op 29/02 en 30/04.
    (topic opgestart 15/02) Nu zal ik die instellen op"herhaal elke dag", ik hou je op de hoogte.

  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd en vorig topic weer geopend.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dit vind ik jammer, ik denk niet dat de Herinnering-app dit in de toekomst zal goed ondersteunen. ivm telkens de laatste dag van de maand.
  • Dit is dan misschien een extraatje die we kunnen doorsturen nr de Apple machine.. ;) , toch nog eens proberen met die dag instelling...
  • Herhaal, Aangepast, Frequentie=Elke maand, Elke=Maand, Op de...=laatste dag.
    Is dit het antwoord op de vraag??
  • Helemaal gelijk berendvy, ik doe dit sinds een half jaar en het werkt prima. Baalde ook dat het niet kon maar ik had gewoon nooit de moeite genomen om bij "aangepast" verder naar beneden te scrollen. :p
  • JMRJMR
    May 2016 aangepast
    Hihi,..dank jullie :) , dit zal wel de oplossing zijn.
Log In of Registreer om te reageren.