iTunes instellingen veranderd?

September 2015 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Goede avond.
Kan het zijn dat er in de vakantie instellingen veranderd zijn bij iTunes?
Als ik mijn tel aan mijn mac aansluit zie ik in itunes mijn apps niet meer in de lijst waar voordeel al mijn apps stonden (ook de apps die niet op mijn iphone staan)...
En AL mijn afspeellijsten zijn verdwenen bij muziek.....
Deze staan nog wel op mijn ipad maar als ik die wil synchroniseren ben ik ze dus echt kwijt.....
Heeft dit te maken met een instelling bij mij?

Reacties

  • Het lijkt me sterk dat er in de vakantie instellingen veranderd zijn want instellingen verander je namelijk zelf, of bedoel je misschien een update? Wat zie je dan wel als jij je telefoon aansluit? Gebruik je Window's of een Mac?
  • Apple heeft wederom de nodige zaken aangepast in iTunes, ten behoeve van Apple Music. Hierdoor zijn een aantal niet-Apple Music features naar de achtergrond geschoven (afspeellijsten) of zelfs compleet verdwenen (thuisdeling op iOS apparaten).

    Je afspeellijsten kun je terugvinden in iTunes. Je dient daarvoor alleen wel het linker infovenster geopend te krijgen. Dat is even zoeken.
  • Die afspeellijst krijg je dus gewoon te zien als je een album of nummer naar links sleept.
  • Deze vraag heb ik al eerder gesteld, maar niets op gehoord.
    Is er misschien iemand die weet wat ik hieraan kan doen?

    Als ik mijn tel aan mijn mac aansluit zie ik in itunes mijn apps niet meer in de lijst waar voordeel al mijn apps stonden (ook de apps die niet op mijn iphone staan)... En AL mijn afspeellijsten zijn verdwenen bij muziek..... Deze staan nog wel op mijn ipad maar als ik die wil synchroniseren ben ik ze dus echt kwijt..... Heeft dit te maken met een instelling bij mij?
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
Log In of Registreer om te reageren.