Levertijd iPhone SE

April 2016 aangepast in Apple bytes
Via de Apple Store schijnt de levertijd voor een iPhone SE 2 a 3 weken te zijn. Ik zit momenteel in Zuid-Amerika en probeer er nu achter te komen hoe lang de levertijd is in een Apple Store in Nederland, m.n. Amsterdam. Heb de store in Asd 2x gebeld maar ze verstaan me niet door de slechte lijn. Heeft iemand een idee hoe groot die levertijd is?

Reacties

  • Zie dat coulblue al heeft uit geleverd maar als je hem nu wil bestellen gaat het via preorder en levertijd onbekend.
  • Ja, ik zie dat er "leverdatum onbekend" bijstaat. Dan is de Apple Store toch nog net iets concreter met de vermelding "2 a 3 weken"
    Dank voor je reactie!
  • KorKor
    April 2016 aangepast
    Ik ben twee weken geleden naar de Apple Store in Amsterdam gegaan, meteen toen de winkel open ging om 10 uur. Ze hadden het model dat ik wilde hebben in voorraad en ik kon het meenemen. Op de site stond toen een levertijd van ruim een week voor de SE. Ik weet niet of het nu nog zo is, maar je kunt het proberen als je terug bent.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Levertijden zijn altijd lastig in te schatten, bij de media markt is de levertijd 6-7dagen. Check de koopwijzer van appletips: http://www.appletips.nl/koopwijzer/iphone-se/
  • Dank voor jullie reacties en tips! Ik kan er zeker iets mee... Was ook even het bestaan van de koopwijzer vergeten. Nogmaals dank!
  • Zojuist van provider email gehad: Levertijd Iphone SE 64 Gb loopt uit tot medio mei. Dan zou telefoon voldoende op voorraad zijn en zal levering uiteindelijk plaatsvinden. Ik zit sinds 07 April te wachten.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.