Wekker met uitgeschakelde iPhone !

Heeft iemand "het" gevonden of is dit een issue waar, naar mijn mening,  nog moet aan werken. Want om bijvoorbeeld batterij te sparen zou je uw iPhone 's nachts kunnen uitschakelen, doch dan zal uw wekker niet afgaan op het gevraagde uur. Deze "optie" is zo oud en werkt op de allereerste nokia toestellen uit 1900 !! Waarom niet op een hypermoderne iPhone ? Of zie ik dit over het hoofd ? Zal ik toch  moeten aanschrijven ? Ik lees graag jullie reactie of ik deze optie over het hoofd heb gezien. Dank u

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    April 2016 aangepast
    Of zie ik dit over het hoofd ?
    Je ziet het volgende over het hoofd. Als de iPhone uitgeschakeld is dan is die ook écht uitgeschakeld en krijgt de processor (en andere componenten) geen stroom meer. Een processor die uitgeschakeld is kan geen daemon aansturen om een wekker te laten afgaan.

    Die Nokia's uit 1900 (of iets later) waren nooit volledig uitgeschakeld. Die dingen waren uitgeschakeld als men de accu verwijderde. En zonder accu konden die Nokia's uit 1900 (of iets later) ook geen wekker laten afgaan.
  • Als je je iPhone savond op vliegtuigstand zet gaat de wekker af en er gaat max en x 5% batterij uit als dat er al uit gaat op een nacht van 8 uur (bij mij tenminste)
Log In of Registreer om te reageren.