Mails: twee keer dezelfde mail zichtbaar bij verzonden items.

March 2016 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Als ik een mail verstuur en ik ga daarna naar verzonden items dan laat hij de verstuurde mail 2 x onder elkaar zien. Weet iemand hoe je dit oplost zodat deze maar 1 keer te zien is?

Reacties

  • Welke provider gebruik je, gmail?
  • Enig idee Pieterr?
  • dank je wel..
  • March 2016 aangepast
    Is hier geen duidelijke oplossing voor, en in gewoon Nederlands
    mail staat twee keer in map verstuurd?
  • March 2016 aangepast
    Is hier geen duidelijke oplossing voor, en in gewoon Nederlands?

    Mvrg,
    FMKD
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd
  • Het is dus duidelijk dat ik nooit een IPad aan zal schaffen, want als over dit probleem na jaren nog geen oplossing voor is dan heb ik toch wel mijn bedenkingen.
    Deze vraag heb ik hier gesteld voor een kennis van mij die met dit probleem zit.
    Zelfs degene waarvan zij les gehad hebben betreffende omgaan met een IPad weten er geen raad mee.
  • Staat "blindekopie aan..." aan? Dan krig je alles wat je verstuurt ook terug.
  • Je moet de verzend map aanpassen naar de map van de iPad
    1. Ga naar instellingen “wachtwoorden en accounts”
    2. Kies het juiste e-mailaccount
    3. Ga naar de IMAP instellingen van het e-mail adres
    4. Ga onderaan naar geavanceerd.
    5. Pas de map verstuurd aan en zet deze op Sent
    6. Sluit instellingen
    7. Verstuur een testmail als het goed is verschijnt in verzonden mail je verstuurde mail nog maar één keer
  • Hallo bschoot: dank voor het meedenken. Hoe werkt dit in OSX op een macbook?
  • Kijk in Menu onder postbus > gebruik deze postbus als....
  • Dag Theo, help me even aub. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld... zou je iets specifieker kunnen zijn. Alvast bedankt!
  • Nou op Macbook OSX in Mail kan je ook een postbus definiëren voor "sent" dit via het Menu postbus. Alleen maakt mail daar één subpostbus per account. Dus net als hierboven voor de iPad. Ik begrijp uit de tekst van bschoot dat de instelling op alle Mac toestellen hetzelfde moet zijn om geen dubbels te krijgen.
Log In of Registreer om te reageren.