iPhone is geblokkeerd, u moet 23.618.632 minuten wachten

February 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Mijn iphone 4s is geblokkeerd en geeft aan dat ik 23.618.632 minuten moet wachten. Hoe kan ik dit oplossen?

Reacties

  • Probeer de thuis knop + de aan en uit knop tegelijk intedrukken en even vast houden tot dat hij helemaal zwart wordt.
    En zet hem dan na 5 minuten weer aan wie weet hersteld hij zich.
    Succes
  • QuintenQuinten    Moderator
    Bovenstaande van @frankf zal met 99% waarschijnlijk niet helpen. Mag ik vragen of je iPhone ge-jailbreacked is? Ik ben hiervan heel zeker. Ik kan je enkel aanraden om naar een Apple store te gaan en je iOS opnieuw te laten installeren. Lees dit artikel eens door: http://9to5mac.com/community/incredible-iphone-is-disabled-try-again-in-23614974-minutes/
  • Mijn iphone is niet ge-jailbreacked. Ik heb hem nieuw bij KPN gekocht, heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad (behalve dan dat hij verouderd is) en dit kwam vanochtend ineens in het scherm toen ik hem opnieuw wilde opstarten. De reset die werd voorgesteld heb ik zelf ook al een aantal keren geprobeerd, dit werkt inderdaad niet.
  • QuintenQuinten    Moderator
    @lalidarat het kan helaas niet anders dan niet niet door Apple gecontroleerde software de oorzaak is. Men spreekt ook in het artikel over, de iPhone aan te sluiten aan een geautoriseerde computer (de computer waarmee je sync'ed). Het wachtwoordscherm zal terug verschijnen en vul het juiste wachtwoord in. Het probleem zal verholpen zijn, is dit nog steeds niet het geval, moet je de iPhone opnieuw installeren door op Herstel te klikken. Alle gegevens zijn dan verloren.
Log In of Registreer om te reageren.