iPhone 6 over gekocht met iCloud Activation Lock?

February 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Hallo,

Ik heb een iPhone 6 over gekocht, om deze te activeren heb ik de Apple id nodig van de vorige eigenaar. Die heb ik gekregen, als ik het invoer op de iPhone staat er dat de telefoon niet geactiveerd kan worden met deze Apple id..
Ik heb wel een foto van de aankoop bon bij mediamarkt, kan ik hiermee naar de Apple store gaan en kunnen hun hem dan activeren? Of is er een ander oplossing?

Groetjes,
M de ruiter

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Op dat toestel staat een iCloud Activation Lock. Apple kan die verwijderen als je kan bewijzen dat jij de rechtmatige eigenaar van het toestel bent. Een andere mogelijkheid is dat de vorige eigenaar in www.icloud.com uit "Find my iPhone" verwijderd.
  • Ja, het gekke is dat hij de iPhone al uit zoek mijn iPhone heeft gehaald..
  • timoshatimosha    Moderator
    February 2016 aangepast
    Dan herstel het toestel eens met iTunes. Probeer na het herstel te activeren met jouw iCloud Apple ID. Als het toestel écht uit "Find my iPhone" verwijderd is zou dat moeten lukken.

  • QuintenQuinten    Moderator
    Als de Apple ID nog actief is op de iPhone en toch uit iCloud is verwijderd, zal deze automatisch terug verschijnen eens het met internet is verbonden. Zie http://www.appletips.nl/apparaten-verwijderen-uit-zoek-mijn-iphone/
Log In of Registreer om te reageren.