Nieuwe Mail app te installeren op iPad?

Al een paar keer meegemaakt dat mijn postbus Concepten - en daarmee ook recente, belangrijke inhoud! - geheel verdwijnt uit de lijst van postbussen. Geen idee waardoor het komt en alle andere apps werken prima. En iOS is up-to-date, vandaar dat ik graag alleen de Apple Mail app zou willen "verversen". Is opnieuw installeren mogelijk? Zo ja, hoe?

Reacties

  • Bij mij verdwijnt de postbus concepten als een geen "concepten" meer zijn.
    Dat is als ze verzonden zijn, dan zijn het geen "concepten" meer en dan vindt je ze terug in mailbox verzonden.....
    Maak je een mail zonder bestemmeling of verzend je een mail nog niet, dan krijg je de postbus concepten weer terug...
  • Het gaat uiteraard alleen om mails die nog niet verzonden zijn, dan zijn het nog concepten .....
  • Helaas, nog steeds de gevraagde tip niet: hoe kan ik de Mail app opnieuw installeren op mijn oude iPad 2? Ik heb inmiddels meer problemen - ook met bijlagen - en wil graag opnieuw beginnen...
  • timoshatimosha    Moderator
    July 2016 aangepast
    De Mail app is onderdeel van het iOS besturingssysteem. Die app kan je dus niet opnieuw installeren. Je kan de iPad herstellen met iTunes dan worden alle standaard apps, ook Mail, opnieuw geïnstalleerd.
  • Geen problemen meer gehad sinds de nieuwe iOS. Sluit dus maar!

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.