Spotify: afspeellijsten op offline?

January 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
weet iemand als je in spotify je afspeellijsten op offline zet waar die dit op slaat op ( iphone of ipad)
en of je ook kan kiezen tussen opslag of icloud

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Spotify bewaard dit op het toestel waar je de knop hebt gebruikt om offline te plaatsen, en dit word bewaard in de App zelf, dus op het toestel en niet in iCloud. De offline knop is afzonderlijk te behandelen per toestel.
  • dus bij aanschaf van een iphone moet ik er op lettten dan ik niet de 16 gb geheugen neem maar de 64 wand heb niet de keuze om het in de icloud op te slaan.


    nu heb ik samsung en kan ik het op de externe sd kaart of in bv dropbox opslaan.
    vandaar mijn vraag
  • QuintenQuinten    Moderator
    Je kan altijd kiezen om maar enkele afspeellijsten of albums te bewaren en niet allemaal, want je zal niet alles kunnen beluisteren in één keer ;).
  • Ik wil graag offline muziek van mijn Spotify account overzetten naar een SD card die ik weer in de installatie in de auto kan afspelen. Heb een MacBook air waar de SD card in kan. Kom er echter niet goed achter welke procedure ik moet volgen (als digibeet). Weet iemand hier hoe dit moet?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dat gaat niet, alle muziek dat door Spotify offline word gezet, zijn versleutelde bestanden, gelinkt aan jouw account, met een maximale levensduur.
Log In of Registreer om te reageren.