iPad Mini problemen na update naar iOS 9.2

December 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik heb eerste serie Ipad mini (eind 2012). Ik heb deze een aantal dagen geleden een update gegeven naar 9.2. Hierna heb ik er geen gebruik meer van kunnen maken.
Er zijn diverse dingen die sinds die tijd niet meer werken:
-Hij heeft geen Wifi meer en het wifi symbool is een grijs rondje geworden.
-De batterij-indicator geeft aan dat ik 0% batterij heb
-De bluetooth staat er nog wel op en kan ik wel aanklikken maar hij gaat niet meer werkelijk aan.
-De Ipad reageert niet meer op de kabel. niet om op te laden en niet op de pc/laptop en Itunes.

Ik heb alle manieren van resetten geprobeerd maar het helpt niks. één maal had ik weer wifi-verbinding en heb toen de hele Ipad gereset naar fabrieksinstellingen maar daarna waren de problemen weer precies hetzelfde.
Bij de Icenter in Groningen geven ze aan dat als ik hem voor reparatie laat opsturen dat ik waarschijnlijk voor 80% van de nieuwwaarde een nieuwe teruggestuurd krijg. Ook dat er waarschijnlijk geen coulance gegeven wordt ook al komt het door een update.

Is er iemand die hier ooit van gehoord heeft of dit meegemaakt heeft en het heeft kunnen verhelpen?

Lourens

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    January 2016 aangepast
    Een iOS update veroorzaakt in ieder geval geen hardware problemen zoals jij die beschrijft. Heeft er op die iPad ooit een jailbreak gestaan? De symptomen lijken daar heel erg op.

    Om te beginnen kan je de iPad in DFU mode herstellen met iTunes. Zet na het herstel voorlopig geen backup terug. Als alles dan werkt kan je de backup terugzetten.
  • Beste Timosha,

    Mijn Ipad is nooit "ge-jailbreaked" en hij reageert ook niet op de kabel als ik hem aansluit op Itunes.
    Heb van alles geprobeerd maar krijg niks voor elkaar.
    Nog andere tips?
  • Idem hier. Na het updaten naar 9.2 krijg ik nu geen enkele app meer open op de iPad mini. Er verschijnt een zwart scherm, of het begin scherm van de app die je wilt open doen en daarna blokkeert het of kom je gewoon op het bureaublad terug. Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
  • timoshatimosha    Moderator
    @athameke

    Probeer om de iPad op een Mac (of PC) te herstellen met iTunes. Zet na het herstel voorlopig geen backup terug. Als alles weer werkt zoals het moet dan kan je een backup terugzetten.

Log In of Registreer om te reageren.