Postbus instellingen iPad en iPhone

January 2016 aangepast in Algemeen
Hallo,

Het lukt me niet om te versturen met een Exchange mail adres op mijn iphone. Ik ben alle instellingen van iphone naast mijn ipad aan het leggen, om de verschillen te treffen. Het enige dat ik kan vinden is een verschil in postbus instellingen. Wie kan mij helpen dit op te lossen?

Zie screenshots van iPad en iPhone.

Groet Jovel

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Het beste wat je kan doen, omdat het een Exchange email adres is en de standaard instellingen al inde iPhone of iPad zitten, is het account verwijderen van het toestel en het opnieuw toevoegen.
  • Excuses :(, is geen exchange account
  • Quinten, verwijderen en opnieuw installeren heeft gewerkt voor iphone. Eenvoudig en heel doeltreffend.

    Thanks!!
  • Imac ook, top!!!
  • QuintenQuinten    Moderator
    Leuk om te horen, bij deze is de discussie gesloten.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.