Safari web browser problemen?

January 2016 aangepast in Algemeen
Plots heb ik een vreemd verschijnsel, als ik mijn gewerkte uren invult op Randstad.nl dan zie ik de verandering op het scherm. Als ik vervolgens op save of op enter druk verdwijnt het ingevulde weer en slaat het niet op. Het enige wat ik bemerk is dat het beeld heel even iets vervaagt.
Dit probleem doet zich voor op SAFARI 9.0.3 en op FIREFOX. Het vreemde is na ik GOOGLE CHROME heb geïnstalleerd en hiermee nog een poging heb gedaan was er niets aan de hand.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen hem me rot gezocht, kan echter niets vreemds ontdekken.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Dit zal liggen aan fouten in de lokale bestanden op je computer: cookies, Local Storage.

    Zorg er voor dat eerst je Ontwikkel menu in Safari beschikbaar is:
    http://www.appletips.nl/safari-het-ontwikkel-debug-menu-activeren-en-gebruiken/
    Surf naar de pagina van randstad. Kies voor Ontwikkel ▸ Toon webinfovenster. Vervolgens ga je naar opslag, en verwijder je daar één voor één door de delete ⌫ knop alle sleutels, van zowel Cookies, Lokale opslag en Sessieopslag.
    Herlaad nu de website, je zal opnieuw moeten inloggen. Maar dat zal het euvel verhelpen.

    In dien niet, moet je nog in Ontwikkel ▸ Leeg caches kiezen.

    Voor Firefox zal dit ongeveer het zelfde zijn, enkel is daar het Ontwikkel menu standaard geactiveerd. en moet je enkel op je pagina kiezen voor Inspecteer element via de rechtermuisknop.
Log In of Registreer om te reageren.