iOS 9.2.1 update op iPad ongedaan maken

Hallo, ik heb onlangs de iOS 9.2.1 update gedaan op m'n iPad4, echter, sindsdien hapert het spel Real Racing 3 afschuwelijk zodat het niet meer speelbaar is, daarvoor nooit enig probleem gehad met dit spel. Dus kan ik gewoonweg m'n iPad terug zetten tot net voor die update?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    January 2016 aangepast
    Dus kan ik gewoonweg m'n iPad terug zetten tot net voor die update?
    "Gewoonweg" kan het niet. Je zal het ipsw image van iOS 9.2 moeten downloaden en dat met iTunes installeren/herstellen. Backups van iOS 9.2.1 kan je dan niet terugzetten op iOS 9.2. Dit werkt alleen zolang Apple iOS 9.2 nog signeert.

    http://www.appletips.nl/handmatig-een-ipsw-bestand-ios-downloaden/
  • Mijn ipad2 is na deze laatste "update" ontzettend traag geworden.
    Lijkt erop of ze willen dat iedereen een nieuwer typ "appeltje" koopt.....
    Is hier iets aan te doen?
  • @timosha, dank je wel hiervoor.
    kan je ook zeggen welke gevolgen dit zal hebben voor m'n iPad? Zal ik bepaalde gegevens kwijt zijn? Nu wordt alles gesynced met iCloud.
  • timoshatimosha    Moderator
    January 2016 aangepast
    @jocstone

    Zoals ik reeds schreef: na de installatie van iOS 9.2 kan je geen backup van iOS 9.2.1 terugzetten. Men kan nooit een backup van een nieuwere iOS versie op een oudere iOS versie terugzetten.

    Alles wat met iCloud gesynchroniseerd wordt zal opnieuw gesynchroniseerd worden. Instellingen en alles wat niet gesynchroniseerd wordt ben je kwijt.
  • @timosha,

    ik wil geen 9.2.1 terug zetten, ik wil 9.2 op 9.2.1 terug zetten, dus een ouder systeem op een nieuwer systeem terug zetten. Of mis ik ergens iets? zou niet de eerste keer zijn :-)
  • timoshatimosha    Moderator
    @jocstone

    1) iOS 9.2.1 is de nieuwere versie;
    2) iOS 9.2 is de oudere versie;
    3) Je gebruikt nu iOS 9.2.1. De nieuwste versie dus!
    4) Je kan een backup van iOS 9.2.1 niet terugzetten op iOS 9.2;

    Ergo, als er uiteindelijk weer iOS 9.2 op die iPad staat kan je geen backups terugzetten die gemaakt zijn onder iOS 9.2.1!
Log In of Registreer om te reageren.