Cursor en muis weg?

January 2016 aangepast in Hardware problemen
Kreeg problemen met mijn muis, de cursor verdween regelmatig. Andere muis gebruikt.. die is weg als ik opstart.. dan moet ik achter de stekker er uit en weer erin doen en dan is de muis wel zichtbaar.. Hoe los ik dit op..????

Groetjes Anouke

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    January 2016 aangepast
    Welk OS X systeem gebruik je? Is er een applicatie dat je vaak gebruikt, waarbij dit gebeurd? Komt het nog voor achter dat je de grote even aanpast in Systeemvoorkeuren ▸ Toegankelijkheid ▸ Cursorgrootte.
  • KorKor
    January 2016 aangepast
    Is die muis rechtstreeks aangesloten op je Mac, of via een USB-hub? Als het via de hub is, probeer het dan eens rechtstreeks. Als het niet via een hub is, probeer dan eens een andere USB-poort.
  • January 2016 aangepast
    De muis is rechtstreeks op de Mac aangesloten,. Heb El Capitan en alle laatste updates gehad.. Het gebeurd niet bij een speciaal programma,. met de andere muis is het verdwijnen tot nu toe over al moet ik na het opstarten de usb stekker er uit en weer opnieuw er in doen om mijn cursor te zien... Heb net de usb poort gewisseld, kijken of dat helpt..

  • Denk dat het probleem is opgelost,. de cursor iets groter gemaakt en de usb poort verwisseld...
  • QuintenQuinten    Moderator
    Oke dan kan er een slotje op.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.