PDF opent niet in iBooks

January 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
een tijdschrift wat wij altijd op de iPad lezen in pdf formaat,is sinds kort niet meer te openen met iBooks ,het bestand is wel gewoon te lezen op het macbook.
De app iBooks werkt weer wel met andere pdf bestanden zoals b.v. een handleiding.
De mededeling op de iPad bij de poging het tijdschrift te openen is dat iBooks dit niet kan.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Met We, heb je het over meerdere personen met meerdere iPads? En heb je het al uitgetest ook in iBooks op OS X.
  • Ik bedoel alleen op de iPad van mijzelf,in iBooks op het macbook werkt het wel.Ik verplaatste het downloaded pdf bestand naar dropbox vanaf het mac book en download het vervolgens naar de iPad en sinds kort kan de app op de iPad het bestand niet meer openen.
  • Ik heb de tijdschriften toegevoegd naar de Ipad via iTunes en vervolgens zijn de tijdschriften zichtbaar in de collectie op de Ipad onder pdf maar niet te openen.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Het probleem zal bij de configuratie van de pdf zelf zijn, heb je al het bedrijf die het pdf tijdschrift heeft gemaakt gecontacteerd?
  • January 2016 aangepast
    Nee dat niet, de pdf 's zijn goed in andere apps
  • Vreemd is dat de tijdschriften wel te lezen zijn via de app van adobe,dus duidelijk een bug in de iBooks app.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik heb net even je document bekeken. Het is door de beperkte rechten, enkel lezen, dus niet kopiëren, printen, annotaties aanbrengen, dat iBooks hier problemen heeft. Dus zoals je zelf aangeeft zal je voorlopig het moeten bekijken via de app van Adobe, tot Apple hiervoor iBooks compatibel maakt. Deze rechten kan je helaas niet aanpassen, omdat er een wachtwoord nodig is en die kennen we niet.
Log In of Registreer om te reageren.