Synchronisatie notities werkt niet?

CorCor
January 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Mijn iPhone met iOS 7 synchroniseert NOTITIES niet met mijn MacBook Pro met El Capitan en iPad 2 met iOS 9.2 de overige Agenda, Contacten, ed. synchroniseren wel. de Mac en iPad synchroniseren onderling wel. Hoe kan ik dat verhelpen?
Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    January 2016 aangepast
    Dat komt omdat je op de iPad met iOS 9.2 en de MacBook Pro met El Capitan een upgrade hebt gedaan naar het nieuwe Notities formaat (en sync mechanisme). Dat nieuwe formaat is niet compatibel met iOS 7.

    Vroeger werden Notities gesynct via Mail (aparte onzichtbare postbus). in iOS 9 en OS X 10.11 zijn Notities losgekoppeld van Mail en hebben een eigen sync mechanisme.

    Als je "upgrade" knop klikte verscheen er een waarschuwing dat Notities na de upgrade niet meer compatibel zullen zijn met oudere iOS en OS X versies.
  • Bedankt voor de snelle reacties. Is er een mogelijkheid om de Notities toch te synchroniseren of moet ik een andere iPhone kopen?
  • timoshatimosha    Moderator
    Die Notities upgrade kan je helaas niet terugdraaien. Je zal dus een iPhone moeten kopen die iOS 9 ondersteunt. Dat zijn alle iPhones vanaf de iPhone 4S.
Log In of Registreer om te reageren.