Facetime valt op iPhone 6 uit na een paar minuten

January 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Elke keer als ik facetime op mijn iPhone geeft die na een paar minuten aan slechte verbinding of verbinding verbroken.
Dit gebeurd zowel in de Wifi mode en de 4g mode. Ik heb al van alles geprobeerd. FaceTime uit een aantal keer de iPhone uiten aan gezet maar het probleem blijft zich voordoen!
Iemand een idee/oplossing.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je ook al geprobeerd op verschillende plaatsen en zonder eventueel hoesje die het signaal zou belemmeren ook een andere manier van vasthouden?
  • Ja heb ik ook al geprobeerd. Zonder hoesje en buiten en op andere locaties. Ik heb het probleem op mijn macbook en op mijn iPad niet alleen op de iPhone.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dat is wel heel erg verdacht. Kan je eens op alle toestellen het iCloud account loskoppelen (iOS kan je dan kiezen om lokaal de foto's te bewaren, en later terug samenvoegen) en terug inloggen met iCloud. Bel ook eens enkel via een email adress, bij voorkeur iCloud. Instellingen ▸ FaceTime ▸ U bent Bereikbaar voor FaceTime via en Bellerherkenning.
  • Heb ik ook al geprobeerd. Alles los gekoppeld ander email adres noem maar op. het is nu al een paar maanden aan de gang en ik weet het nu echt niet meer. Hij doet het de eerst paar minuten echt goed en dan word er ineens aangegeven slechte verbinding en daarna gaat het niet meer. Het vreemde ervan is dat als ik dan de verbinding verbreek en het opnieuw doe hij meteen problemen geeft en het vaak helemaal niet meer lukt. Zelfs als ik een reboot gedaan heb met het toestel blijft hij een foutmelding geven.
    Het vervelende is dat je facetime niet kan verwijderen en opnieuw installeren.
  • QuintenQuinten    Moderator
    En je hebt op alle toestellen telkens de laatste versie geïnstalleerd? En als laatste vraag ik of je telkens naar dezelfde persoon FaceTimed? of het ook voorkomt als je met anderen FaceTimed.

    Verder kan ik enkel zeggen, even wachten of iemand anders op dit forum het zelfde heeft meegemaakt, die je kan tippen. Of eens langs gaan bij een Apple Store. Als de oplossing is gevonden horen we het graag in deze discussie.
  • Heb het bij iedereen, en als ik het zou timen volgens mij allemaal rond dezelfde tijd.
    Overal de nieuwste versie enz. Ik wacht af of er iemand nog zoiets heeft. Anders idd een keer naar een apple store.
  • Ik heb precies hetzelfde probleem, echter alleen op mijn iPhone 6s+..... Op mijn 5s, iPad iMac en MacBook heb ik geen probleem.
    Naar mijn weten heb ik al het mogelijke geprobeerd. Zelfs het toestel gereset en helemaal opnieuw geïnstalleerd. Zonder succes, dus als iemand nog een suggestie heeft.....
Log In of Registreer om te reageren.