Uiterst trage iPad (iOS 9.2.)

Na de laatste update van mijn iPad naar 9.2 werkt het apparaat ongekend langzaam.De internetverbinding is miserabel geworden, ik moet 3x opnieuw opstarten om de mail te kunnen ontvangen.
Overdag valt de internet verbinding regelmatig uit. Dit uitvallen geldt alleen voor mijn iPad!
Is hier een oplossing voor? b.v. de update verwijderen van het toestel?

Wat kan ik hieraan doen?
Dank voor advies.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    January 2016 aangepast
    Hoe heb je geüpdatet naar deze versie? OTA of via iTunes en kabel? welk model heb je?
  • De updates (die aangekondigd worden op de ipad) worden door Apple automatisch geladen en geinstalleerd.
    Het betreft versie 3 en een iPad Air.
  • QuintenQuinten    Moderator
    January 2016 aangepast
    Kan je eens via instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Herstel netwerkinstellingen toepassen. Verder raad ik je aan om eens je email account opnieuw in te stellen op de iPad.

    Wil het nog altijd niet werken is beste dat je dan kan doen: de iPad aansluiten aan je computer, via iTunes achtereenvolgens een back-up nemen en iOS9.2 opnieuw installeren door op herstel te klikken om dan de back-up terug te plaatsen.
  • January 2016 aangepast
    Hallo Quinten,
    Dank voor je snelle hulp! Na het herstellen van de netwerkinstellingen en het e-mail account werkten beide laptops weer als vanouds, direct en snel.
    CHAPEAU voor jou!

    Celest
  • QuintenQuinten    Moderator
    Leuk om te horen, ik sluit de discussie.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.