Twee iPhone's synchroon laten lopen

January 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Hellooo,
Ik heb een vraag;
Ik studeer in België maar woon in Nederland. Door de week gebruik ik dus mijn Belgische iPhone en in het weekend mijn Nederlandse. Erg vervelend is het als ik van land wissel :) is dat mijn iPhones niet gelijk lopen dus dat er op de ene telefoon telkens andere bestanden/gesprekken staan. Soms weet ik niet meer waarover een gesprek gaat.. en krijg je rare situaties.

Iemand dus een oplossing om te zorgen dat de twee iPhones altijd precies t zelfde zijn ?

Groeten Luc

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Gebruik hetzelfde iCloud account. op beide toestellen, en zet iCloud Drive op actief. Activeer hands-off op beide toestellen in Instellingen ▸ iTunes en App store en vink automatische download aan. Contacten kunnen zo gesynchroniseerd worden alsook bestanden, apps downloaden op beide toestellen automatisch, maar bel-geschiedenis word niet ge-synced. als je dan in in België bent plaats je de iPhone in vliegtuigmodus, maar met Wifi en bluetooth ingeschakeld waardoor dat de synchronisatie tussen de toestellen mogelijk blijft.
  • Dankjewel. Had dat al wel grotendeels aan staan maar bv whatsappgesprekken etc syncen niet..:( kun je me daar ook bij helpen?
  • QuintenQuinten    Moderator
    WhatsApp gebruik ik niet echt veel. Maar ik vermoed dat dit problemen kan opleveren, zie: https://www.whatsapp.com/faq/nl/general/21009863
Log In of Registreer om te reageren.