Hoe kan ik de notificatie bij mailbox verwijderen ?

January 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Op allerlei forums heb ik deze vraag gesteld , maar niemand weet raad !!
Hoe kan ik toch dat vervelende cijfertje verwijderen. Ik heb alles verwijderd in mijn prullenbak en de andere mails bekeken .
Wat ksn ik hieraan doen ??????
HELP HELP

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Wil je gewoon altijd geen cijfer zien of het probleem oplossen waarom er een cijfer te zien is en toch alles gelexen is?
  • @Wesley, als ik hierop mag inhaken... Op m'n MBP staat bij mijn iCloud mail dat er vier ongelezen berichten zouden zijn, maar de postbus is leeg! Ik heb dit eerder op dit forum gemeld maar helaas zonder resultaat. Heb jij een idee? Thanks!
  • Ter aanvulling, op m'n iOS apparaten worden geen ongelezen aantal gegeven.
  • timoshatimosha    Moderator
    @berendvy

    Dat is een bug in het Dock die al aanwezig is sinds OS X Yosemite.
  • Bedankt @timosha, deze bug is me pas met El Capitan opgevallen, maar dat maakt niet uit. Kwestie van afwachten dan, op de herstelactie lijkt me. Voor mijn nieuwsgierigheid, dat in mijn notificatie het getal 4 staat is "willekeurig", of is dat nog ergens op gebaseerd? Overigens is het wel zo, dit bleek na een paar testjes, dat meerdere ongelezen berichten (door mij zelf verstuurd) dit niet het notificatie-aantal aanpast. In mijn geval blijft deze dus altijd op 4 staan.
  • January 2016 aangepast
    @timosha is dit ook een bug van Apple ? Steeds blijft dat cijfertje staan, en toch is alles verwijderd. Is dat misschien na de laatste update naar IOS 9.2
    Maar als het een bug is moet ik maar ophouden met dit uit te zoeken

  • January 2016 aangepast
    Ik ben ervan af geraakt door enkele malen mijn mailbox opnieuw op te bouwen, met een full stop van mail tussenin. Mail onder Yosemite en iOS , IMAP Telenet.
  • January 2016 aangepast
    @theo wat bedoel je met een full stop van mail tussenin ?
    Het is op mijn ipad bij de mailbox dat steeds dat cijfertje blijft staan. Heb al van alles geprobeerd
  • Sorry ik had het op mijn iMac.
    Twee keer op knopje onderaan drukken geeft toch de kans elke app te stoppen door te swipen ? Anderzijds kun je een iPad toch ook volledig stoppen door onder en boven te drukken, daarna maak je een frisse start.
  • @theo dat klopt ik kan wel stoppen met elke app.
    Ik heb gewoon het probleem dat er bij de mailbox een cijfer blijft staan.
    Alles gelezen of verwijderd dat cijfer blijft er staan .
    Volgens mij weet niemand hier raad mee want staat op verschillende forums en toch zijn er meerdere mensen die het probleem ook hebben.
  • Inmiddels heb ik een "oplossing" gevonden. Ik heb een alias voor m'n huidige AppleID aangemaakt (@icloud) en hiermee ingelogd. Nu is het probleem verholpen.
  • @berendvy dit is niet echt de oplossing voor dit probleem.
    Ik blijf mer die badge notificatie zitten.
  • Sorry @Paliviba, bij mij is dit wel de oplossing. Ik heb dan ook geen suggesties meer.
Log In of Registreer om te reageren.