Probleem met Face Time na installatie van SSD geheugen

De defecte harde schijf van mijn iMac (2008) is vervangen door een SSD geheugen. Geweldige snelheidswinst. Maar nu werkt Face Time niet meer goed. Degene met wie ik contact maak hoort niet mijn stem maar een forse brom. Aan mijn kant is alles goed: beeld en geluid.
Wat kan er mis zijn? Voor de installatie van de SSD werkte alles prima. Als ik een nieuwe versie van FaceTime wil installeren krijg ik van App Store de boodschap : "FaceTime kan niet op 'Macintosh SSD' worden geïnstalleerd, omdat de versie van OS X te nieuw is." Lijkt me een beetje raar. Wie kan helpen?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Sinds OS X Lion is FaceTime onderdeel van OS X. De versie in de Mac App Store is een oude versie voor Snow Leopard. Die versie kan je dus niet installeren.

    Brom icm. audio wijst meestal op storingen door wisselstroom. Ben je zeker dat je die iMac weer goed in mekaar gezet hebt na de installatie van de SSD?
  • Timosha, bedankt voor je reactie. De geheugenvervanging heb ik niet zelf gedaan en de man die het wel heeft gedaan komt overmorgen kijken. Ik zal je tip doorgeven
Log In of Registreer om te reageren.