Geen mappen zichtbaar Infuse Apple TV 4

December 2015 aangepast in Apple TV
Zonet de pro versie van Infuse gekocht voor mijn at4. Nu probeer ik in de app mijn externe harde schijf te benaderen welke aan mijn Airport Extreme hangt. De app vind de Airport extreme wel maar de inhoud (mappen) is nergens te bekennen. De app geeft aan: geen afspeelbare media gevonden. Dit terwijl er wel degelijk mappen met inhoud op de externe harde schijf (WD Elements 1TB met externe voeding) staan.

Iemand een idee?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    December 2015 aangepast
    Heb je die netwerk HD ook benaderd als SMB network share? En heb je file sharing ingeschakeld in de Airport Extreme (zie het bijgevoegde plaatje).

    Infuse 4 voor de Apple TV 4 kan zo ongeveer elk video formaat afspelen. Maar geen DVD folders of ISO images (met DVD folders).


  • December 2015 aangepast
    Bedankt voor je reactie, het is eindelijk gelukt. Bovenstaande stond allemaal goed ingesteld na controle. Het probleem was uiteindelijk dat ik mijn gebruikersnaam op Admin moest zetten en uiteraard het wachtwoord invullen in de App van infuse.

    Maar zoals je al aangaf zal ik wel mijn _ts mappen om moeten zetten naar een leesbare bestanden. Want deze pakt hij inderdaad niet.

    tnx..



  • timoshatimosha    Moderator
    Tof dat het werkt. ;-)

    //slotje

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.