iPad download/updates geen apps en synchroniseert niet met iTunes

December 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
Al een tijdje vertoont mijn iPad 2 kuren onder iOS 9.2. Al veel geprobeerd, gewoon uitzetten, harde reset, whatever.28.sqllitedb gewist, alleen nog niet reset naar fabriekstoestand.

Wat doet hij allemaal niet?
- kan geen nieuwe apps downloaden of oude updaten
- kan geen apps deleten: na harde reset zijn ze weer terug
- sommige apps blijven "grijs" en zijn niet te verwijderen, wel kruisje aanklikken en vraag verwijderen, maar verdwijnen niet
- synchroniseert niet met iTunes 12.3.1 op MBP met Yosemite: geeft alleen grote gele balk (overig) aan (en soms ziet MBP hem helemaal niet), synchroniseer start dan ook helemaal niet
- in Instellingen-Gebruik-Opslag worden alleen de Apple apps (Safari, Mail, Muziek, Notities enz) getoond, naar de rest wordt eeuwig gezocht.

Vandaar nog geen reset naar fabriekstoestand: laatste synchronisatie was 3 weken geleden. Verder doet de pad het nog gewoon.
Wat kan ik nog meer doen?




Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    December 2015 aangepast
    whatever.28.sqllitedb gewist
    Hoe doe je dat? Met een jailbreak? De symptomen die jij beschrijft ken ik alleen icm jailbreak. Of zonder jailbreak met een backup met jailbreak restanten.

  • Met demoversie van iExplorer (macroplant.com), inderdaad zonder jailbreak. En jailbreak heb ik nog nooit gedaan, dus dat is t ook niet.


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Log In of Registreer om te reageren.