Whatsapp vraagt iCloud wachtwoord?

November 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik heb me telefoon laatst geupdate, en nu vraagt whatsapp me icloud wachtwoord, maar ik heb allang een andere , hoe krijg ik me 'nieuwe' dus op whatsapp want ik kan hem nu niet openen zonder dat ik hem update??

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    De uitleg is nogal onduidelijk:
    - Je hebt een nieuw iCloud account op je gsm staan of hetzelfde account maar met een nieuw wachtwoord?
    - En wat moet je Updaten? Het wachtwoord, of een app update van Whatsapp.
  • Heb me telefoon al een tijdje en aan het begin had ik een Icloud account, maar toen had k hem veranderd want k wist hem niet meer. Maar me whatsapp vroeg laatst of ik kon updaten, en toen probeerde ik het maar toen vroeg die me 'oude' ID , maar voor alle andere apps krijg ik wel gewoon me nieuwe, en alleen bij whatsapp vraagt hij de ouwe.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Als ik goed begrijp, je hebt WhatsApp aangekocht met het oude account. Je kan enkel dan zoals je zelf aangeeft de app updaten met het account is gebruikt voor de aankoop (download).

    Oplossing, verwijder WhatsApp en download met je nieuwe account WhatsApp opnieuw. Nu vraagt hij bij een update enkel het wachtwoord (indien nodig) van dat account.
  • Okee maar er is dus geen mogelijkheid dat ik me gesprekken hou?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Je kan wel proberen de FAQ van WhatsApp te volgen:
    https://www.whatsapp.com/faq/nl/wp/22548236
    Om zeker te zijn kan je dan best een back-up maken en de chats bewaren.
  • Okee dankjewel
Log In of Registreer om te reageren.