Dubbele iconen

Ik heb normaal mijn eerste hoofdscherm van apps iconen, als ik nu naar links veeg , dan krijg ik nog een scherm waar ik dubbel apps icon zie, hoe krijg ik die terug op mijn eerste scherm, want met inhouden, en dan verschuiven dat gaat niet , en daar staat een app foto,s bij die wil ik niet kwijt , graag uw hulp, zie mijn twee schermen

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    "Zie mijn twee schermen" Ik vermoed dat je foto's als bijlage wou toevoegen, deze zijn dus niet zichtbaar.

    Wat betreft het tweede scherm. Bedoel je deze?
    http://www.appletips.nl/ios-9-pro-actieve-siri-en-nieuwe-spotlight/
    Het uitschakelen hiervan gaat als volgt:
    http://www.appletips.nl/ios-9-siri-suggesties-uitschakelen-in-spotlight/
  • Ja ik bedoel interdaad dat linker scherm, dat had ik nog nooit gezien, maar de app van foto, die staat in dat linkse scherm, hoe krijg ik die terug in het rechter scherm, sorry als ik mij niet duidelijk uit druk , graag uw hulp
  • Nog bijkomend, de foto app stond altijd in mijn begin scherm , en staat nu alleen nog in het siri suggestie scherm, hoe krijg ik die terug in het hoofdscherm, met verslepen dat gaat niet,
  • Alvast heel erg bedankt voor uw hulp, ik heb het kunnen oplossen
  • QuintenQuinten    Moderator
    Het scherm met Siri-suggesties is enkel bedoeld om snelkoppelingen te leggen naar apps. Op dit scherm kan je ze niet verslepen of verwijderen, want Siri leert naar gebruik, wanneer en waar je bepaalde apps gebruikt en stelt deze dan ook voor op dat scherm:

    Stel, je leest iedere ochtend de krant en s'avonds gebruik je dan weer een tv gids en social media, op je werk gebruik je dan veel meer mail en je camera. Op basis van dat stelt Siri deze apps voor als een snelkoppeling. Wil je dat Siri dit niet doen kan je de stappen volgen in bovenstaand artikel.

    PS: alle apps die daar tevoorschijn komen staan op je iPhone, het kan zijn dat je ze verplaatst hebt.
  • Ja ik had ze dus onbewust verplaatst, ze zaten in een andere map, nog maal bedankt voor uw hulp, Opgelost
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik dan zet ik een slotje

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.