Dictafoon opname kan niet worden afgespeeld "wordt geoptimaliseerd"

Op wonderbaarlijke wijze kan ik een opname van de dictafoon niet afspelen. Als ik hem wil mailen dan verschijnt de melding "Voorbereiding mislukt - wordt op dit moment geoptimaliseerd voor delen". OK kan ik alleen drukken. Erg vervelend omdat ik deze opname nodig heb. Hoe los ik dit op?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je je iPhone/iPod al eens herstart? Moest dit nog altijd niet werken, kan het zijn dat het te lang is waardoor het moet worden gecomprimeerd (geoptimaliseerd) wil je zo snel mogelijk er aan kunnen, sluit hem aan op iTunes en in Gesproken Memo's verschijnt je opname.
  • Hoi Quinten, dank je wel voor je reactie. De iPhone heb ik uit en aangezet maar dat maakt niets uit. In iTunes kan ik de opname niet vinden. Wel verschijnen de opnamen van eerder maar niet de presentatie.
  • Nog even een toevoeging; ik kan de opname niet afspelen op mijn iphone.
  • QuintenQuinten    Moderator
    De opname zit nog in zijn optimalistatie proces. En afhankelijk van de grote, zal het langer duren vooralleer de opname in iTunes verschijnt.

    Alternatief kan je proberen met externe software het fragment van de iPhone te halen: https://imazing.com bijvoorbeeld.
  • Aha, dus of geduld hebben of software testen. Dank je wel voor de tips!
  • Is het opgelost? Ik kamp sinds vanavond precies met hetzelfde probleem en het is ook een erg belangrijke opname..
  • Hallo. Ook ik heb vandaag een heel belangrijke opname gemaakt. Deze is helaas niet af te spelen op mijn mobiel, en ook niet te vinden op iTtunes. Ik kan op mijn Iphone wel zien dat het een opname is van ruim 38 minuten. Afspelen is helaas onmogelijk. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.
Log In of Registreer om te reageren.