Synchroniseren iTunes iPhone 6s Plus?

November 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
hallo, als ik dus de iPhone heb gesynchroniseerd gaat dit perfect maar als ik het nog eens doe krijg ik de laatst gemaakt foto er dubbel in te staan ??? 1 foto kan ik verwijderen omdat er onderin een prulgebakje staat en dezelfde maar dan zonder, deze wordt er zomaar bij gezet ????? deze kan ik dus ook niet uit momenten verwijderen, hoe kom ik hier vanaf. Ik heb dit probleem sinds de start van deze nieuwe iPhone en synchroniseren.

Reacties

  • Klopt ThKn. Had hetzelfde probleem. Heb de dubbele foto's weggekregen via mijn iMac.
  • oke bedankt voor je reactie, maar op de imac staan de fotos maar 1 x ??
    Dus valt er niets weg te halen want dan verwijderen ik de juiste.
    Als ik voor de derde x ga synchroniseren met itunes gebeurt er niets, zoals bij de 2de x dat ze wel verdubbelt worden ????
  • Neen, op mijn iMac stonden een aantal foto's na het synchroniseren met iTunes van mijn 6s tot mijn verbazing dubbel.
  • Ik ga ervan uit dat je iCloud-bibliotheek niet is geactiveerd... Geef in iTunes eens aan dat je je foto's niet wilt synchroniseren. Daarna je synchronisatie-proces starten. Mochten er hierna nog foto's op de iPhone staan, dan deze verwijderen. Wellicht is het zinvol, alvorens de complete synchronisatie weer te starten, om eerst je iPhone uit en aan te zetten.
Log In of Registreer om te reageren.